lørdag den 23. maj 2020

Lørdag den 23. maj 2020

Er hjemme igen efter nogle skønne dage hos min datter og svigersøn i Hørslev ved Aarhus

Vi havde rigtig dejligt vejr og var meget udenfor i deres skønne have og på terrassen.  Der blev tid til en shoppetur til Aarhus og det var rigtig rart at komme lidt til byen og se mennesker igen efter alt den tid vi har været lukket inde pga Corona krisen.



På vejen hjem fra byen var i "Billig Blomst" og der blev købt ind af sommerblomster og et enkelt æbletræ kom der også med hjem. Jeg har endnu ikke fået det plantet - men det skal i jorden i dag. Har været ude, men måtte gå ind igen pga regn, lyn og torden.

Nu ser det ud til at klare op og jeg tænker på at gå udenfor igen. Min bil trænger også voldsomt til rengøring efter den lange tur på motorvejen og lidt støvsugning ville ikke skade.

Der er nok at gå igang med og når jeg det ikke i dag, er der jo også en dag igen i morgen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...