søndag den 17. maj 2020

Søndag den 17. maj 2020

Så er der alligevel gået et stykke tid siden jeg har været her inde på bloggen. Der er ingen gode undskyldninger og dog alligevel. Jeg er meget på golfbanen for tiden og det nyder jeg i fulde drag.

Så har der været et barnebarn her tirsdag og igen fredag til lørdag og det har været rigtig hyggeligt. Anton elsker at være heroppe hos mig og fredag havde han bestilt frikadeller og persillesovs og det fik han. Det var et hit, men det ved jeg, han elsker mine frikadeller.

I går eftermiddag og hele dagen i dag har det blæst, sådan rigtig blæsevejr, jeg hader det. Det larmer og jeg har overhovedet ikke lyst til at gå ud - så jeg har hygget mig indendøre med strikketøj og hørt en masse radio.

Jeg blev færdig med den lyseblå trøje og nu er den vasket og ligger til tørre på tørrestativet i brugsenichen. Den er blevet rigtig god og jeg tror jeg får meget fornøjelse af den, her i sommer. Den ligner også en sommerhimmel - lyseblå er min farve.




Min søster har sendt mig nogle billeder - som jeg aldrig før har set.  De er fra 2012 - da jeg havde besøg af min gamle ven fra Tyskland. Det var helt mærkeligt at se ham sammen med min nu afdøde svoger. Gode minder
.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

28.2.2024 Endelig tørvejr og sol

 En dejlig dag at stå op til. Solen skinner og det regner ikke - hvilken lykke. Jeg skulle have været på golfbanen i dag. Veninderne og jeg ...