mandag den 11. juni 2018

Fødselsdag

Så har det været min fødselsdag - fredag den 8. juni - det var en dejlig dag.

Da det var en hverdag, nyttede det ikke noget at holde noget som helst. Alle er trætte om aftenen og børnebørnene skal i seng. Det blev så istedet en herlig tur på golfbanen Hvide Klit oppe ved Skagen, sammen med vennerne - og det var rigtig hyggeligt - og jeg blev fejret.

Lørdag kom så familien. Jeg havde lavet lammekølle, 2 slags kartoffelsalat, grøn salat og til dessert en jordbærtærte med fløde og is. Vi fik rosé vin til og det var rigtig dejligt det hele.

Vejret var så dejligt og da vi var færdige med at spise, var der stemning for en sejltur og alle havde badetøj med. Vi sejlede over til Kølpen naturhavn - det er et af favoritstederne. Vi elsker at bade i den lille bugt ved øen, som er et fuglereservat og man må ikke gå i land på øen.

På turen hjemover sejlede vi ud til palmestranden - den havde Jesper B. aldrig set og det var lidt anderledes at se den fra havsiden.

Da vi kom i land kørte vi op til Jesper og Ruta i P. Møllersgade og Ruta fik i en fart sat tapas på bordet og et glas vin blev det også til.

Det var en virkelig dejlig dag sammen med familien.

Middag i min gårdhave


Vandet var dejligt, men det var lidt koldt for Ester at komme op.

Mor og søn - min første badetur i år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...