søndag den 17. juni 2018

Travle dage

Sidste uge var en travl en af slagsen.

Havde en del opgaver som skulle løses. Bl.a. skulle UP´en til syn. Det er nu meget rart at det er muligt at køre til syn uden først at skulle bestille tid.

Det er så muligt at der er ventetid, men det har jeg nu ikke været ude for. UP´en gik igennem synet uden problemer og så er den klar til to år mere. Det er nu spild af penge og tid, at sende sådan en bil som min til syn. Det er anden gang den er synet og den har kørt 38.000 km. Nå, men sådan er loven og så skal den jo følges.

Fin ser den ud der på liften.

Skulle til hen i Jysk for at købe en gardinstang - jeg har lovet at sy et gardin til Antons værelse. Stoffet er indkøbt og jeg manglede en gardinstang. Det blev nu ikke lige en gardinstang denne gang - men et nyt sæt havemøbler. Jeg blev totalt forelsket i dette smukke sæt - og det står nu og pynter på min for-terrasse. Det er lige sådan et sæt jeg har ønsket mig i rigtig lang tid. Nu er det der og til stor glæde.

Nye havemøbler


En rigtig god stol at sidde i og så er den pæn.


Så blev der også tid til en runde golf. Var med min nabo en tur i Sæby. Vi er begge ikke i stand til at  gå en hel runde uden hjælpemiddel. Han, efter en hård omgang med strålebehandling efter kræft og jeg med min dårlige fod - så vi var i bil. Det var en rigtig hyggelig tur, men jeg vil nu helst gå runden med min vogn og bag. Der er ligesom mere spil i det. Forhåbentlig kommer det snart, jeg synes det går rigtig godt og jeg er færdigbehandlet hos min fysioterapeut. I morgen mandag har jeg en tid på golfbanen med vennerne og så må jeg jeg hvad jeg kan klare. Jeg glæder mig og håber på ordentligt vejr.

Fredag aften kom børnebørnene. Forældrene var inviteret ud og så skulle vi 3 hygge os. Det gjorde vi, med pizza (farmors hjemmelavede) og fredagsslik. Det var hyggeligt. Ester kom i seng og Anton og jeg så VM i fordbold. Vi så Ronaldo (en af Antons store helte) score og det var jo lige prikken over i´et for Anton.

Lørdag, sidst på formiddagen kom forældrene og med rundstykker, brød, lun leverpostej mm. så der var brunch i gårdhaven, vejret var skønt på det tidspunkt. Senere på dagen kom der regn og det var bare helt fint med mig, alt trænger til vand.

Nu er det så søndag og jeg har lige et referat fra vores bestyrelsesmøde i torsdags, som skal skrives færdig og fordeles. Sådan er det at sidde i bestyrelsen her i vores Andelsboligforening. Der er altid et eller andet som skal gøres.

Hygge i sofaen

En fin sommerpige - lidt tandløs
Rigtig god søndag til alle som gider læse med herinde.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...