torsdag den 28. juni 2018

En tur til stranden

Det har været en rigtig dejlig dag. Jeg hentede Mette ved toget i Brønderslev, vi havde aftalt at køre en tur til Grønhøj Strand. Det er sådan et dejligt sted. Stranden er helt fantastisk og vandet ikke mindre.

Vi hyggede os og jeg havde medbragt både lidt til frokost og kaffen. Vi fik masser af sol og var i vandet. Det var noget helt fantastisk dejligt vand. Vesterhavet er nu nummer et.

Bagefter kørte vi hjem til Frederikshavn og jeg havde heldigvis let aftensmad til os begge. Der var fiskefrikadeller i fryseren - rester efter besøg af gode venner fra Mariager for et par dage siden.

Kl. 20.30 kørte jeg Mette til bussen så hun kunne komme hjem til Aalborg i ordentlig tid.

En dejlig dag - en af de rigtig gode.

En strandnymfe af den fine slags.

Rose´vin, pizza og solcreme, så kan det ikke gå helt galt.

Det bedste hav 

Den bedste strand

Min hjemmebagte nøddebund med jordbær og flødeskum til kaffen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...