mandag den 2. juli 2018

Sommeren fortsætter for fuld udblæsning

Jamen er det da ikke herligt. Sikke en sommer. Jeg nyder hver eneste dag, at vågne op til endnu en skøn dag med varme og sol.

Der er ikke noget bedre end at åbne døren fra soveværelset og gå ud i min gårdhave og kigge på og fornemme vejret. Jeg elsker sommer.

Søndag var det golf-match med singelklubben i Nordjylland. Vi er en flok singler, mænd og flest kvinder +55 år - som elsker at spille golf. Vi mødes en gang om måneden på forskellige baner i Nordjylland og spiller en match og bagefter spiser vi sammen. Det er mega hyggeligt.

I søndags var matchen her på min hjemmebane og det var rigtig hyggeligt. Jeg har bare stadig problemer med min højre fod. En hælespore har drillet mig i alt for lang tid. Jeg har prøvet både det ene og det andet og det sidste er, at jeg har købt et par strømper, som skulle hjælpe mod hælesmerter. Jeg er ret godt tilfreds med resultatet - synes det går lidt bedre. Gik 18 huller (12 km) i går søndag og 9 huller i dag og har det rimeligt i foden. Jeg håber virkeligt det snart er ovre - der er ikke noget værre end at have ondt...... selvfølgelig er der noget som er værter - for mig er det bare slemt og det er så det man fokuserer på..

Min gårdhave er så smuk som aldrig før, det hele ser bare så skønt ud og jeg glæder mig over den hver eneste dag.

Lige nu sidder jeg i arbejdsværelset og er igang med at lave kasserapport for den andelsboligforening jeg bor i. Det er kedeligt, men det skal jo laves og det er bedre at sidde og arbejde om aftenen end om dagen, i det dejlige vejr, hvor jeg aller helst vil være udenfor.

Så.....tilbage til arbejdet.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...