torsdag den 19. juli 2018

I sommerhus i Grønhøj

Så er jeg hjemme igen efter et par pragtfulde dage sammen med Mette, Jesper, Maj og Mikkel i et skønt sommerhus i Grønhøj eller nærmere Kettrup.

De havde lejet huset for en uge og jeg besøgte dem et par dage. Det herlige sommervejr fortsætter for fuld kraft og det er jo prikken over iét. Vi var ved stranden og vandet var bare så skønt. Vi nød det alle og det var hyggeligt at være sammen med dem over et par dage.

Det blev til både en tur til Saltum og en tur til Løkken hvor der også var tid til lidt shopping. Jeg fik købt mig et par nye Sketchers - sådan til bare at gå i. De andere jeg har, i rigelige mængder, har alle været på golfbanen og det pæne er bare gået af dem. De nye her, de er kun til pæn brug - indtil videre.

I dag er det golf - damedag - sidst på eftermiddagen. Jeg holder ellers mest af at spille fra morgenstunden - men det passer ikke altid ind i planerne - så i dag bliver det først kl. 15.30 - men det er også ok.

Golf igen i morgen - hvis min fod kan klare det, og så er der pause indtil mandag.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at min fod snart var tilbage ved det gamle - hvor jeg bare kunne gå og gå uden at tænke videre over det - men de dage er forbi - ihvertfald lige for tiden. Håber virkelig at det bliver godt igen - ellers ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre. Optimist, må jeg være.

Grønhøj strand

Smukke skyer - Grønhøj strand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...