torsdag den 15. september 2016

Indian sommer

Ja, det kan man da vist nok kalde det - for hold da helt op hvor har vi et skønt vejr. September og så føles det som højsommer.

Den eneste forskel er at alle mine sommerblomster er væk og jeg har gjort min for terrasse vinterklar. Sct. Hansurten blomstrer og det er en af mine yndlingsplanter. Jeg har også nogle lyngplanter og de blomstre også virkelig flot, selvom de er fra da jeg flyttede ind i huset for 3 år siden. De må kunne li at være her....

Lad endelig varmen blive et stykke tid endnu - i næste uge skal jeg med golfpigerne et par dage til Læsø - vi skal spille golf og hygge os i Gurlis sommerhus - og så vil det være perfekt med godt vejr. Lad os nu se - vi kan også godt hygge os - selvom det skulle blive køligere - bare det ikke regner og blæser for meget.

Sct. Hansurt.

Efterårslyng

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...