tirsdag den 13. september 2016

Facebook

For tiden er der en udfordring på Facebook.

Der begyndte lige pludselig at dukke ungdomsbilleder op - mine venner lagde billeder ud fra deres ungdom og jeg tænkte - hvad er nu det for noget. Så "likede" jeg en billede af en gammel veninde og fik så en besked om at jeg var "hacket" til at fortsætte udfordringen - nå, det var derfor - og så måtte jeg i arkiverne og finde billeder frem.

Det var nu meget sjovt at kikke på de gamle billeder. Her er de så mine foreløbig to billeder fra en svunden  og sorgløs tid.....

Billedet er fra 1965

En langhåret blondine fra begyndelsen af 1970´erne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...