tirsdag den 13. september 2016

Av - min dårlige hæl

Nu har jeg altså døjet med en hælespore i mere end 3 mdr. - men endelig, er det begyndt at blive bedre.

Det er virkelig slemt hele tiden at have ondt i den fod - jeg kan vågne om natten og det gør mega ondt. Selvfølgelig er det værst når jeg går for meget og det gør man jo som golfspiller.

Egentlig er der ingen behandling mod denne plage - det skal gå over af sig selv og det gør det vist også i de fleste tilfælde. Jeg har nu alligevel været til behandling hos en bekendt af en bekendt - og det endda med godt resultat. Det var noget med akupunktur - massage og op-tapning af foden - jeg synes det har hjulpet - men det bedste er dog mine nye sko. Jeg blev anbefalet at købe Sketchers sko - og det viste sig at de også har golfsko.

Det er snart en uge siden jeg fik mine nye golfsko - og jeg må sige, at det er som at gå på en sky - selv om jeg aldrig har prøvet at gå på en sky - men jeg tror det føles sådan.....

Jeg købte også et par løbe/gå sko - det var lidt af en udskrivning - men de er alle pengene værd.

Det er da helt utroligt så træt man kan blive af at have smerter - men nu lysner det, heldigvis, for inden længe skal jeg på en uges golf ferie sammen med 7 veninder og jeg glæder mig, for nu tror jeg at jeg klarer det.


Golfsko fra Sketchers


Mine to nye par sko fra Sketchers og et par glade fødder....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...