torsdag den 6. juni 2013

Nyt hus - nye tider

Endelig er der tid til at skrive lidt.

Det har været en travl tid med flytning - og der er virkelig meget at lave. Jeg har fået de fleste ting på plads, alt op på vægge - det meste har jeg lavet selv - men der er også andre som har hjulpet mig.

Det er altid godt, at kende nogen med en boremaskine, og specielt hvis ved kommende ved hvordan, man bruger sådan en maskine.

Der er blevet købt ny seng. Det var hårdt at ligge på gulvet, 2 topmadrasser er egentlig ligesom ingenting, og  min dårlige ryg var ikke tilfreds. Nu har datter Mette og jeg været i Ikea, og har købt seng og madras. Vi har selv samlet den og er mega stolte af os selv.

Der mangler lige, at få hovedgærdet op at hænge på væggen, men jeg venter lige på ham med boremaskinen, han har lovet at ordne det -  og jeg har lært at tålmodighed er en dyd. Det er bare ikke min stærke side - men jeg prøver......

Jeg nyder den lille have, elsker at kunne gå udenfor om morgenen, med en kop kaffe. Bare sidde og nyde det, og høre fuglene synge. Se skoven er sprunget ud. Plukke liljenkonvaller nede ved søen, Jo her er virkelig dejligt - jeg nyder det i fulde drag.


Min lille have
 

Velkommen
 

Skruer mm er linet op - klar til at gå igang med projekt seng.
 

Min  chauffør og hjælper
 

Der arbejdes hårdt
 

Det næsten færdige resultat
 

Der skrues stadig, men nu med en maskine.....stor hjælp.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...