torsdag den 13. juni 2013

Stadig mere arbejde......



Nu må det da vist være slut med al det arbejde - tid til at nyde - det er en mangelvare her hos mig for tiden. Først var det flytning - og det er ikke lige noget man sådan "jav'er til" som vi siger heroppe i Vendsyssel - men godt ord igen - jeg er stort set på plads - der mangler lige et par småting som skal hænges op - og nogle lister på mit nye køkkenbord. Det kommer - tålmodighed - må man ha' og jeg er ved at lære det.

Så var der lige campingvognen som skulle åbnes - meget forsinket - men vejret har jo ikke lige været det allerbedste - så pyt - det går nok.

Vi tog af sted alle mand - dagen efter min fødselsdag - og fik rejst forteltet - afprøvet grillen og fik skålet på en forhåbentlig god sæson derovre.

Jeg har så siden, været der et par dage - for at gøre det indvendige lidt rent og hyggeligt. Havde regnet med, at være derovre lidt længere - men vejret var ikke til det, og så var jeg så uheldig at vrikke om på den ene fod - og så var det ikke spor sjovt, at være der. Men nu er det lige til at flytte ind i og alt er som det plejer -  rigtig hyggeligt.

Havet så rigtig indbydende ud - men det var for koldt - både vind og vand. Der var dog lige en, som havde vovet sig i vandet - og vedkommende så ud til at nyde det. Måske det var en vinterbader, som havde taget fejl af kalenderen.....

Hybenroserne er begyndt at blomstre - sikke en duft - det er simpelthen duften af sommer - synes jeg. 

 
 


Forteltet klar til hygge

En lille dreng med sit skib....





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...