mandag den 10. juni 2013

Der har været travlt....


Fødselaren og Ester

Puha, jeg har virkelig haft travlt.....

Er lige flyttet ind i mit hus, og så skulle der lige holdes fødselsdag - og så var der lige en campingvogn, som skulle klargøres til sæsonen, og forteltet rejses.

Det hele er blevet nået - og nu er jeg så småt begyndt at nyde det.

Jeg havde en dejlig fødselsdag, med hele familien - børn, børnebørn, mor, og søster og svoger. Vejret var som bestilt, som det for det meste er, på min fødselsdag - herligt solskin fra morgen til aften.

Jeg mangler nogle havemøbler - men trods det, kunne vi alligevel alle sidde i haven, og drikke kaffe og spise jordbærtærte.

Søndag havde vi - børnene og mig - aftalt, at hvis vejret holdt, skulle vi til Grønhøj og få styr på den campingvogn. Det var på tide, men det har jo indtil for kort tid siden, været ret koldt, og jeg har ligesom haft nok, at få tiden til at gå med.



Storebror Anton nyder friheden på stranden.
 

Forteltet er blevet rejst, og grillen er prøvet for første gang i år, det var bare så skønt, at være der ovre, ved Vesterhavet.

Jeg havde egentlig overvejet at sælge den campingvogn, men det faldt ikke i god jord, børnene protesterede, og sagde, at det ville jeg fortryde, og det har de ret i. Jeg har bare haft for meget at se til - men nu er der ved at falde ro over det og tid til at nyde.

Vi var lige en tur nede og kikke på vandet, men det blæste ret meget, og rigtig varmt var det ikke dernede. Anton var vild med vandet, han nåede at blive våd fra yderst til inderst - men sådan skal det vist være...

Datter Mette står i læ ved UPén....
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...