fredag den 21. juni 2013

Det hjælper det hele...

Nu er der ikke meget der mangler.

I dag kom Arne med sin værktøjskasse, og der er rigtig blevet laver noget. Der er kommet lister på køkkenbordet. De er limet på, og skal sidde og tørre, til i morgen.

Så skal bordene have olie, og så skal de slibes - det bliver bare så flot - er jeg sikker på. De lister er bare prikken over i´et.

Hovedgærdet over sengen, er også kommet på plads, og knagerækken i gangen passer perfekt.....jo jo, det er snart helt færdigt.

Så mangler der bare det store projekt - udestuen - men den kommer, når den kommer. Byggetilladelsen er ikke kommet endnu - så det varer lidt. Men det er også helt OK, det er jo sommer, og det er ikke helt nu, der er den store brug for udestuen.

Men jeg glæder mig......

Så er der sat lister på

Det bliver så flot.

Hovedgærdet er på plads, det var tungt.

Så er der plads til overtøjet

Det er så lige her at udestuen skal bygges.

Der er kommet flere krukker i haven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...