søndag den 16. juni 2013

Fornyelse af gamle kurvestole....

 
 

Jeg har to gamle kurvestole - jeg tror de oprindeligt stammer fra Ilva - jeg har for mange år siden købt dem brugt - for 500 kr. og de har godt nok tjent mig tro i mange år.

De er ved at være slidte - men jeg er så glad for dem, og de bliver brugt hver eneste dag. Lige nu står de i mit køkken, og venter på deres nye plads - i den kommende udestue. De ser så indbydende ud, og det er der, alle slår sig ned, når de kommer ind i mit hus. Det er lige før, det er en skam, at lave om på det.

Til min fødselsdag - forleden - blev den ene udsat for en spildt kop kaffe - og det var så signalet til, at det var på tide at skifte betræk, på hynderne.

Fra starten var de pinkfarvet - men solen var hård ved dem, og jeg farvede dem en gang. Det holdt ikke længe, og betrækket blev skiftet ud med hør. Det har så holdt i mange år, men nu var det slidt op.

Så nu står de - sådan rigtig flotte og pæne med nyt betræk i rigtig møbelstof, i en flot lyseblå farve.

Jeg er meget tilfreds med resultatet....
 
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...