onsdag den 27. december 2023

Den 27. 12.2023

 Der var den flotteste himmel her til morgen. Der var totalt vindstille og udsigten var fantastisk, sikke farver.

Vi skulle have gæster til frokost i dag og havde gjort det lidt nemt for os selv. Vi hentede Tapas og det var virkelig godt.  Det var dejligt med lidt andet ovenpå sild, grønlangkål, sylte mm. Jeg havde fået nok at den traditionelle julemad, så det var dejligt med noget let.

Det var en hyggelig dag og nu er der så afslapning i aften. I morgen skal jeg på den igen. Mit barnebarn Ester har fødselsdag, hun bliver 11 år, så hun skal selvfølgelig fejres.

Nu er gæsterne taget afsted og så er det op med benene og afslapning resten af dagen.


Morgenbillede fra Vangen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...