tirsdag den 26. december 2023

2. juledag 2023

 Så er julen næsten ved at være ovre for denne gang. Det har været nogle dejlige dage, dog har det også være lidt hårdt. Ihverfald er jeg dødtræt i dag og heldigvis skal vi ikke noget før i morgen. Jeg har sovet længe og går lidt rundt og får alt på plads efter julefrokosten i går. Vi havde en rigtig hyggelig dag sammen - hele familien. Der ble spist traditionel julefrokost med alt hvad der hører sig til. Der blev spillet pakkespil og alle hyggede sig. Dejligt.


Der spilles kort i udestuen

To fætre, Anton og Lukas hygger sig

Datter Mette og svigersøn Lars

Henning og mig selv

Rutas bror og svigerinde - Paulus og Irinna

Mor og søn


Lidt billeder fra vores hyggelige dag i går juledag. Dejligt med hele familien samlet.

Om lidt når jeg bliver helt færdig med at rydde op kører jeg ud til Henning. Det er så flot et vejr og vi har aftalt at gå en tur langs stranden.

I morgen kommer Hennings 2 sønner og en enkelt svigerdatter til frokost og heldigvis har vi besluttet at få noget mad udefra. Det bliver Tapas - det er så nemt og rigtig lækkert. Jeg orker ikke mere julemad for i år.

Glædelig 2. juledag til alle som læser med😊



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...