mandag den 28. februar 2022

Mandag den 28.2.2022

 Så er det sidste dag i denne vinter, i morgen er det den 1. marts og så skulle det ifølge kalenderen være forår. Det bliver så dejligt. Det har virkelig været godt vejr her på det sidste og jeg har nydt at have min datter hjemme og vi har fejret Antons 13 års fødselsdag. Det er virkelig ikke til at forstå som tiden suser afsted - det går bare så hurtigt.

Dejligt at have familien omkring mig, jeg bryder mig virkelig ikke om den uro som der er i Europa, ja måske i hele verden, lige for tiden. Det er meget skræmmende med de trusler som der kommer frem og hvad skal det gøre godt for. Jeg forstår ingenting. Krig er totalt umoderne og er kun til skade for alle.

Tænker på de stakkels mennesker som flygter fra deres hjem. Hvad skal det gøre godt for. Den lille kolde beregnende mand som laver sådan en ravage. Jeg fatter ikke at det overhovedet kan lade sig gøre.

Jeg tænker på den dejlige fødselsdag vi havde i går - vi fejrede Anton og havde den dejligste dag. Skøn brunch og senere en tur på Pikkerbakken og i dyrehaven. En rigtig dejlig dag sammen med familien.

I morgen skal jeg have bilen til service og på onsdag, hvis vejret er OK skal jeg gå en runde golf med veninderne. Det bliver så dejligt.


Min smukke datter

Hele familien

Anton, Ester og Farmor


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...