torsdag den 10. februar 2022

Torsdag, den 10. februar 2022

 Så blev det torsdag. En tur i Loop fitness startede min dag. Nu er de huslige sysler overstået, vaskemaskinen kører og snart skal jeg ned til lægen og have resultaterne af mine prøver som jeg fik taget i tirsdags ved mit årlige sundhedstjek. Jeg regner ikke med der er bemærkninger og tror på at alt er OK. Nu må vi se, jeg skal derned om en timestid.

I går havde vi en dejlig runde golf, Hanne, Else og jeg. Vores 4. makker var fraværende, men vi hyggede os i det lidt kolde og blæsende vejr. Det er alligevel dejligt at kunne ud og få motion og lidt socialt samvær. Det er ikke specielt god golf vi præsterer på denne årstid, men vi holder os igang.

Der er, som sædvanlig fuld gang i strikketøjet. Min Sailor Sweater som jeg har på på billedet, er jeg blevet færdig med, og jeg rigtig godt tilfreds med den.  Den er allerede i brug og er meget behagelig at have på. 



Jeg er allerede godt igang med en ny model. Jeg strikkede for et par år siden en windbreaker fra Hyggestrik, den blev rigtig fin og det synes min datter også og den har hun så haft glæde af i nogle år. Jeg er ret vild med det mønster, så nu er jeg igang med en til mig selv. Selvfølgelig i min yndlingsfarve, blå. Jeg regner med det bliver en dejlig forårstrøje, som jeg kan have meget fornøjelse af. Både at strikke og bagefter at bruge den.



Lige nu skinner solen, men på forunderlig vis regner det også. Et mærkeligt vejr vi har i dag og lige nu hagler det også......Jeg kan høre min vaskemaskine kalder på mig, jeg kan lige nå at hænge tøj op inden jeg skal afsted til lægen.


God dag derude.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...