lørdag den 12. februar 2022

Lørdag den 12.2.2022

 Lørdag formiddag er min hyggedag. Egentlig skulle jeg have været i fitness, men det venter jeg med til  i morgen. Der er så meget jeg skal nå i dag. Har brugt et par timer på at gennemgå mit budget og det er jo en vigtig ting at have orden på finanserne. Jeg har fået opgørelserne på el, vand og varme og jeg må nok sige at de nye aconto beløb for det nye år, er steget en hel del. Det er egentlig ikke meget som skal til for at vælte mit budget. Sådan en pensionistindkomst er ikke meget, men jeg klarer mig. Med sund fornuft og ikke for meget "slå til Søren" så går det nok det hele. Det SKAL det.

Sønnen med familie kommer til aftensmad i aften. De vil gerne have frikadeller og stuvet hvidkål og citronfromage til dessert, så det får de. Det er dejlig nemt og overkommeligt og det handler jo også mest om samværet og hyggen. 

Vejret er ikke noget særligt i dag, overskyet og 3 grader. Flaget er hejst heroppe hos os i dag, hvorfor ved jeg ikke, men flot er det og jeg kan se der er ret meget blæsevejr. Sådan er det ofte her hos os i nord, der blæser næsten altid, men det er noget vi har vænnet os til.

Der er ikke mere end godt en måned til vi (vennerne og jeg) skal på golf-ferie til Spanien. Det kan man godt gå og glæde sig til her i kulden. Tænker på sol og varme og golf med bare ben og arme. Hold da helt op hvor bliver det dejligt. Den måned går hurtigt og før man får set sig om skal vi afsted. Herligt.

Nu er det tid til at komme ud og få købt lidt ind til i aften.

God weekend derude.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...