tirsdag den 1. februar 2022

1. Februar 2022

 Farvel til Januar og goddag til Februar. 

Jeg var en tur på golfbanen i går sammen med mandagsholdet. Vi havde den dejligste runde i meget flot vejr og i dag er jeg stået op til sne-vejr. Nu her hen på eftermiddagen er der ikke så meget sne tilbage og i morgen er det sikkert helt væk, med mindre der kommer mere i nat. Det håber jeg virkelig ikke. Længes efter forår og lidt mere udeliv.



I lørdags havde vi besøg af stormen Malik og det var ikke nogen rar fornemmelse - jeg hader blæsevejr og når det så er storm, ja, så er jeg ikke glad. Jeg havde sikret alt udenfor som kunne risikere at flyve væk. Mine havemøbler som står på min for-terrasse, satte jeg ind i skuret, de står ellers ude hele året og de er da også kommet på plads igen. Der skete heldigvis ingen skader her hos mig, men det var ikke meget søvn jeg fik den nat.

I dag har jeg være i Loop fitness her til morgen og det er altid dejligt bagefter. Resten af dagen bliver til indendørs hygge med strikketøj og hvad jeg nu ellers kan få dagen til at gå med. Jeg tænker meget på det drivhus jeg gerne vil ha`i min gårdhave og på hvordan jeg kan lave det rigtig hyggeligt derude. Der er masser af tid til at drømme, når jeg sidder og strikker.

Er igang med en mørkeblå trøje - nu må vi se hvordan den bliver. 




Min  svigerdatter og børnebørnene Anton og Ester har alle 3 Corona. De er så alle hjemme i denne uge, de er ikke særlig ramte - Anton havde hovedpine og nu er han meget forkølet. Ester og hendes mor er også forkølede, men det er ikke noget særlig. Det er lidt heldigt at de alle 3 er smittede på samme tid så de kan hygge sig sammen. Jeg savner at besøge dem, men det går ikke. Jeg er ikke interesseret i at blive smittet, men på et eller andet tidspunkt kommer det jo nok. Vi får se, jeg passer stadig på, men hvor er det dejligt at restriktionerne er væk og specielt er jeg glad for at vi ikke længere skal bruge mundbind. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...