tirsdag den 18. januar 2022

Tirsdag den 18. Januar 2022

 Så blev det tirsdag. Jeg kunne ikke rigtig komme ud af sengen her til morgen. Havde planlagt at skulle i Fitness tidligt fra morgenstunden, men sådan blev det altså ikke. Det blev til lidt morgenmad og lidt strik i udestuen og så kom en dårlige samvittighed listende ind på mig. Jeg kom hurtigt i træningstøjet og afsted til Loop - og hvor er det bare dejligt bagefter. 

I går gik jeg en runde golf med Jørgen, Frank og Evald - det blev til 12.000 skridt og det er ikke dårligt. Det var fint vejr og vi havde en god runde. Som man kan se på billedet skal vi, trods det dejlige vejr, have godt med tøj på.


Efter Fitness kørte jeg lige omkring Meny for at købe et par urtepotter og noget pottemuld så jeg kunne komme videre med omplantning af mine Paradistræer. De har vokset sig mega store og kan ikke længere være i potterne. Jeg synes selv resultatet er blevet rigtig godt og nu må jeg så bare håbe at de kan li´det. 

Der var også andre planter som fik ny jord og nogle byttede urtepotter - det hele ser pænt ud og lugter lidt af forår.







Sad lige og kikkede lidt på TV samtidig med at jeg spiste min aftensmad. Pludselig stod min TV boks af og der var ingen forbindelsen. Jeg prøvede at slukke og tænde et par gange, men død var den. Ringede så til min udbyder, YouSee - kom hurtigt igennem og talte med en venlig und mand. Jeg skal så ned i YouSee shoppen i morgen og hente en ny box. Så der bliver ikke mere TV i stuen i aften - heldigvis har jeg jo mit TV i soveværelset og så må jeg gå tidligt i seng. Ellers bliver det strikketøj og en lydbog i ørerne - og det er jo slet ikke så dårligt. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...