torsdag den 3. marts 2022

Torsdag den 3. marts 2022

 Vi har nogle rigtig flotte dage med sol og blå himmel. I går onsdag havde vi en rigtig dejlig runde på golfbanen. Vejret var perfekt til golf. Der har været lukket på banen i lang tid på grund af for meget vand og frost, men nu er det helt forårsagtigt.

Jeg har i formiddag siddet udenfor med min kaffe og strikketøj og nydt det gode vejr. Hvor er det dejligt igen at kunne sidde udenfor.







Jeg har store planer med min gårdhave i år. Det nye drivhus, som jeg længe har ønsket mig, er kommet og nu venter vi bare på at der ikke er mere frost i jorden, så det er muligt at flytte de planter, som står der hvor drivhuset skal være. 

Jeg må desværre også fjerne mit smukke Benved træ - der bliver ikke plads til det når drivhuset kommer på plads, men jeg har også haft fornøjelse af det i alle de år jeg har boet her og nu skal der ske noget nyt.

Jeg glæder mig så meget og jeg er sikker på det bliver så godt. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...