søndag den 13. marts 2022

Søndag den 13. marts 2022

 Så er vi nået til søndag den 13. marts og den krig i Ukraine er stadig noget som virkelig fylder i vores hverdag. Alt stiger, benzinen er simpelthen blev kostbar og jeg tænker meget på at få gang i min cykel, jeg synes bare det har været for koldt. Nu tror jeg at tiden er kommet til at finde den frem og få luft i dækkene og så bare afsted. Det er også god motion og det kan man jo ikke få for meget af.

I øjeblikket har jeg og et andet projekt som fylder meget. Det er mit drivhus eller rettere sagt mit kommende drivhus. Der er blevet fældet et træ og alle planter er gravet op - der er skåret fliser og fordelt jord og sand. Fundamentet har jeg samlet og nu venter jeg så bare på min søn får tid til at støbe det fast i de 4 hjørner og få lagt et murstensgulv. Derefter kan Finn og jeg begynde at samle selve drivhuset. Jeg glæder mig så meget til at se de færdige resultat, og det skulle gerne være færdigt inden jeg rejser til Spanien den 2. april. - men det når vi nok - håber jeg. 

Så er der skåret fliser og en del hele fliser er fjernet

Mit smukke Benved træ måtte lade livet



Så meget kommer det til at fylde, drivhuset

Så er der fordelt jord og sand. Enkelte planter er tilbage i jorden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...