søndag den 2. december 2018

Handywoman

Så har handywoman igen været på spil.

Jeg har længe været træt af hylden over radiatoren i køkkenet. Den var så tæt på radiatoren at den faktisk lukkede af for varmen og mine potteplanter på hylden, sukkede evig og altid efter vand. Det er ved at være længe siden jeg købte de to nye hylder - men de passede ikke i længden - så der var lige et lille projekt som skulle klares.

I går var lysten der lige - og der blev hentet sav, skruer og boremaskine i skuret og så gik jeg ellers i gang.

Det gik helt fint med at save af de indkøbte hylder - men sikke et svineri. Nå, men det blev klaret og de blev skruet op på hyldeknægte og jeg er bare så tilfreds med resultatet, jeg kan allerede mærke at varmen udnyttes bedre.

Hylden som jeg fjernede blev savet til og sat i mit bord så det blev en lille smule forlænget. Der har altid været kneben plads når familien kom og vi lige skulle have lidt at spise. Der er ikke plads til en hel plade som passer til bordet, men så må man jo bare selv igang. Nu er der plads til os alle og det er jeg bare så tilfreds med.

Det er første søndag i advent - mon ikke lige jeg skulle på loftet og finde lidt julepynt frem. Jeg er ikke vild med julepynt, men det er mest for børnebørnene jeg gør det. Jeg hader når julepynt skal støves af og jeg glæder mig altid til at få al pynten pakket sammen igen og sat på loftet.

Det har nok noget med alderen at gøre - tidligere kunne jeg ikke få nok....

Mit dejlige køkken

Billedet er fra før den ekstra plade kom i bordet.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...