søndag den 18. november 2018

Søndag den 18. november 2018

Indtil nu har det været en rigtig stille og langsom søndag.

Jeg sov længe i dag - eller rettere sagt jeg lå længe. Havde ikke rigtig lyst til at starte dagen op - men så blev klokken for mange og tænk hvis der kom nogen - jeg måtte heller se at komme ud af fjerene.

Det blev til morgenmad foran TV - skulle lige se hvordan golfspillerne klarede sig i Dubai - det går ikke rigtig godt for danskerne - men det er nu altid hyggeligt at se noget godt golf.

Der er vasketøj i maskinen og når det er færdigt og hængt op, vil jeg støve min cykel af og køre mig en tur. Der er lige et par ting som jeg skal have hentet og det kan godt foregå på cykel i det gode vejr.

Det er ikke til at forstå at vi er midt i november - der er sol, stille vejr og ikke særlig koldt. Det er bare med at nyde det så længe det er her, det godt vejr.

God søndag!

En af mine yndlingspladser - ved mit arbejdsbord i værelset.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...