lørdag den 17. november 2018

Hvor er jeg glad for mine nye gardiner

Det er da det bedste jeg har gjort længe - at sy gardiner til mit soveværelse.

Jeg har, siden jeg flyttede ind i mit rækkehus for snart 6 år siden, tænkt på at jeg skulle have gardiner i mit soveværelse. Jeg startede med at sætte persienner op og har klaret mig med dem i alle årene. Nu skulle det være. Jeg ville have gardiner. Sådan nogle mørke nogen som dækkede hele væggen fra gulv til loft. Det har jeg haft altid i mine tidligere soveværelser - og det gir´ bare sådan en hygge/hule  stemning -  og den har jeg virkelig savnet. Jeg ved ikke hvorfor det har taget så lang tid med de gardiner - men nu er de her og de er til stor glæde for mig.

Jeg har, lige siden de blev færdige og hængt op, sovet fantastisk - det er da helt utroligt at det er sådan. Jeg nyder at komme i seng i min hule og sover hele natten igennem, det har jeg ikke gjort længe - hvor er det bare dejligt.

Pænt ser det jo også ud og det kan jeg godt li. Stoffet er købt i Ikea og det er sengetøjet også. Det var nu ikke fordi jeg manglede sengetøj - men her om vinteren er det hyggeligt med mørke farver, selvom jeg elsker at komme i en helt hvid seng, er jeg blevet glad for det mørke. Det er ren hygge.


Mit soveværelse i dagslys



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...