søndag den 4. november 2018

Søndag den 4. november 2018

Søndag med det aller skønneste solskinsvejr. Der er golf fra Tyrkiet i TV og det er ret spændende. 2 danskere i top 10 - indtil videre - det er bare så flot. Jeg tar lige en pause fra spændingen.

Der er blevet bagt boller her hos mig i dag. Jeg trængte til at have et lille lager i fryseren og det har jeg så nu

Nybagte boller

I fredags havde vi 20 års jubilæumsfest her i vores andelsboligforening. Det var en dejlig aften med godt humør og rigtig god mad.


Flot ser det ud

Smukke blomster i efterårsfarver

Sidste weekend var vejret desværre ikke så godt. Jeg var til den sidste match i Singelklubben for i år. Det var i Sebber Kloster Golfklub. Der var ret langt derned - men det var et dejligt sted og banen var god. Vejret var ikke noget at skrive hjem om, vi fik både sne og hagl. Det var hundehamrende koldt og der var god brug for både hue og vanter.

Jeg fik købt en ny golfbag. Der var et godt tilbud som jeg ikke kunne stå for. Det var lige den bag jeg længe havde ønsket mig, så jeg slog til.

Billedet taler for sig selv

Godt klædt på med hue, vanter og varm jakke.

I morgen mandag er der igen golf - med bøllebanden, som Kristina (fra bistroen) kalder os. Det er mine faste mandagsmakkere Evald, Jørgen og Flemming og så mig. Det er mega hyggeligt at gå sammen med de tre mænd. Der bliver snakket på en helt anden måde og jeg spiller bedre sammen med dem. Så det er jo bare en win win situation.....

Jeg vil ind og se hvordan det går i Tyrkiet  - om danskerne stadig er i top 10.

God søndag derude....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...