tirsdag den 6. november 2018

Ny golfbag

Så fik jeg mit ønske opfyldt. En ny golfbag. Egentlig var den gamle ikke slidt op - men den var for lille og upraktisk.

Den nye har meget bedre plads til alle mine jern og køller, den er vandtæt, og det er rigtig vigtigt. Den gamle havde et overtræk og når det var i brug kunne jeg ikke kommer i lommerne på bagen - skide upraktisk skulle jeg hilse og sige.

Nu har jeg fået en som er vandtæt og så er den sort og rød - så den passer til min vogn - og det gør jo sket ikke noget at det ser pænt ud. Det kan jeg ihvertfald  godt li.

Nu er det jo bare ærgerligt at sæsonen synger på sidste vers - så det bliver jo nok først til foråret at jeg rigtig får glæde af den. Så har jeg det at glæde mig til og jeg fik den iøvrigt til en god pris - det er jo sådan det er her sidst på sæsonen.

Har været ude og prøve den et par gange og den fungerer rigtig godt og nu rasler jernene ikke når jeg kører med vognen - herligt.


Ny golfbag

golfbag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...