mandag den 3. december 2018

Mandag den 3.12.2018

En stille mandag morgen - hyggestrik og te i køkkenet. Det er for tiden mit yndlingssted. Der er lunt og dejligt.

Esters trøje vokser støt, den er prøvet, størrelsen passer, det ene ærme er strikket færdig og længden er også i orden - så nu er det bare med at få flyttet nogle masker. Jeg tror den bliver god. Det er sådan noget dejligt blødt garn, ren uld, så den skal vaskes i hånden, håber ikke det er et problem.

Det er gråt og vådt derude i dag. Jeg skal gå en runde golf ved middagstid - håber virkelig vejret bliver bedre - ellers melder jeg fra. Der er ingen fornøjelse ved at gå og blive dyngvåd.

Jeg fik hente lidt julepynt på loftet i går og det ser rigtig hyggeligt ud. Jeg skulle bare lige overvinde mig selv og få det gjort og det er alligevel hyggeligt

På lørdag er der igen en julefrokost og det glæder jeg mig til. Det er sammen med golf-singel-klubben. I år skal vi ud til Annette i Sæby - hun har plads og det skal nok blive hyggeligt. Jeg overnatter hos min veninde Carol som lige er flyttet i lejlighed i Sæby. Besøgte hende i går og det er en rigtig dejlig bolig hun der har fået. Jeg håber hun bliver glad for at bo der - når hun er kommet i orden. Det er et stort projekt at flytte.

HA´  EN GOD DAG DERUDE!

Mit hyggelige køkken



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

28.2.2024 Endelig tørvejr og sol

 En dejlig dag at stå op til. Solen skinner og det regner ikke - hvilken lykke. Jeg skulle have været på golfbanen i dag. Veninderne og jeg ...