onsdag den 26. september 2018

En travl uge

Sidste uge har været virkelig optaget med golf.

Den eneste dag jeg ikke var på golfbanen var fredag. Sådan er det bare når man er bidt af en gal golfkølle.

Det er også nu vi skal nå at få spillet nogle runder - så længe vejret tillader det. Lørdag var jeg blevet overtalt til at hjælpe en som manglede en partner i parmatch - det gik da også nogenlunde - vi havde ok vejr og selskabet var hyggeligt.

Søndag var jeg med singelklubben i Jammerbugt Golfklub. Det er altid hyggeligt at være sammen med den klub. Der er så mange søde mennesker og vi får altid spillet en god runde. Bagefter spiser vi sammen og det var rigtig dejlig mad vi fik derovre i Jammerbugt Golfklub.

Det var sent inden Carol Ann og jeg nåede hjem. Det var blevet mørkt og jeg nåede ikke at få drejet af det rigtige sted så vi kunne komme på motorvejen - men det blev så en tur over Brønderslev - men det var også OK og den vej kender jeg jo bare ud og ind.

Jeg fik sat Carol Ann af i Sæby og var hjemme ved 21 tiden - godt træt.

Vinderholdet: Minna, Søren og Annette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...