onsdag den 17. oktober 2018

En dejlig tur på golfbanen

Mandag - vejret var helt perfekt til en runde golf med vennerne.

Spillet gik godt og vi havde en dejlig tur. Da vi nåede hul 7 kunne vi se at green-keeperne havde et problem nede i en grøft som de var ved at grave ud og rense op.

Vi spillede videre - kunne jo ikke stå der ret længe - der skal jo være flow i spillet. Da vi kom på bag9éren og nåede til hul 14 - kunne vi se der stadig var store problemer nede i den grøft - vi kunne næsten ikke se gravemaskinen oppe fra. Da var jeg nød til at tage billeder - det var helt absurd at se den maskine nede i den mudderpøl.

Mig selv





Muddergrøften
Resten af turen gik rigtig godt - en herlig dag.

Senere gik turen til Hotel Viking, hvor jeg er begyndt at gå til vandarobic - det er ret godt. Jeg er blevet helt glad for det. En time med øvelser og bagefter boblebad og saunagus - man føler ren helt ind i sjælen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...