tirsdag den 11. september 2018

StrikketøjDen færdige trøje

Så blev jeg færdig med trøjen. Nu er den vasket og klar til at komme ud af huset.

Der blev lige lavet nogle ændringer til sidst. Der blev lavet ribkanter og jeg synes det klær trøjen meget bedre og den er også pænere når den er på.

Den har været ret hyggelig at strikke - og når man strikker oppefra og ned kan den prøves undervejs og så går det hele lidt lettere - synes jeg.

Nu håber jeg bare at min datter bliver glad for den og vil bruge den. Det bliver sikkert en rigtig hyggetrøje her til vinter.

Jeg har lige bestilt nyt garn hos Garnudsalget - og forventer at kan hente min pakke i dag eller i morgen. Det er altid spændende at få fingre i garnet og se det med egne øjne. Hvilke projekter jeg så skal igang med, ved jeg ikke helt. Nu må jeg lige se garnet og så bliver jeg helt sikkert inspireret.

Her hos mig regner det i dag - der er lovet tørvejr og sol i eftermiddag - jeg vil se det før jeg tror det. Min veninde Carol kommer forbi til en kom kaffe og det kunne jo være rigtig hyggeligt at kunne sidde ude i mine nye havemøbler - men nu får vi se.

Den færdige trøje

Ribkant og raglan er blevet ret OK



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...