onsdag den 5. september 2018

Jeg kan godt li....

Jeg kan rigtig godt li at læse Line Baun Danielsen´s blog. Forleden dag havde hun et indlæg om "Hvorfor er en kvinde som dig single" - det indlæg sad lige i skabet - det er lige mine ord.

Hun er ikke ene om det - der er også rigtig mange som ikke kan forstå at jeg ikke skal have en mand. Hvis man læser Lines indlæg - så er der en rigtig god forklaring.

Lines indlæg om singlelivet 


I går var jeg med en god golfen - som mange tror er min kæreste - og DET ER DET IKKE - på en tur til Kalø Golfklub. Vi havde en rigtig god dag - banen var meget smuk, men forfærdelig kuperet. Det gik op og ned - op og ned - i en uendelighed. Jeg er rigtig glad for at det ikke er min hjemmebane - ellers kom jeg kun ud og spille en enkelt dag om ugen - og det er overhovedet ikke nok for mig.

Vejret var fantastisk- sol og stort set ingen vind - perfekt golfvejr.

En velfortjent kold øl efter turen

Hul 18 - endelig

Banen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...