lørdag den 8. september 2018

Lørdag 8. september 2018

Så er det lørdag. Det regner og jeg skulle egentlig have været ude og sætte nogler planter i jorden som jeg købte for et par dage siden - men det får vente - har ikke lige lyst i det vejr vi har nu - måske senere i dag.

Formiddagen er gået med Mads og Monopolet på radioen, kaffe på kanden og strikketøj i udestuen. Jeg elsker mine lørdage på den måde og når det så oven i købet er regnvejr - så er det helt perfekt.

Jeg mangler det meste af de sidste ærme i trøjen til Mette. Jeg er spænd på om hun kan li den - hvis ikke, så bruger jeg den selv - er ret vild med den.


Det er samme trøje - farven ser anderledes ud - hvorfor ved jeg ikke...


Har ikke lige noget strikkeprojekt på bedding - men jeg er helt sikker på at jeg finder på noget. Skal kikke efter noget garn - mit lager er ved at være brugt op. Når jeg ser garnet kommer inspirationen helt af sig selv.

Jeg går også og overvejer at få gardiner i mit soveværelse. Har set noget stof i Jysk og også noget i Ikea - går lige og tænker på hvilket det skal være - HVIS det skal være. Det kunne være lidt hyggeligt at kunne trækker gardiner for vindue og dør her om efteråret og vinteren - det er ikke helt det samme med persiennerne som jeg har nu. Tænker også på om jeg skal fjerne persiennerne hvis jeg får anskaffet de gardiner. Der skal lige lidt fintænkning til.

Jeg har også et andet hængeparti. Det handler om mit badeværelse. Jeg vil have en anden hylde til mine håndklæder mm. Den som jeg har nu har jeg selv fundet på - det er en gammel skoreol som jeg har hængt op. På det tidspunkt jeg lavede den - så det meget hyggeligt ud - men nu er tiden kommet til noget andet.

Ellers er jeg meget tilfreds med mit hjem. Kunne ikke ønske mig noget andet. Jeg elsker at bo her og synes selv jeg har det mega hyggeligt og det hele passer til mig, både ude og inde. Hvad kan man så forlange mere......det skulle da lige være et langt og dejligt liv uden skavanker af noget slags. I øjeblikket går det helt godt. Min hælespore har drillet mig i over et år - men nu går det bedre og jeg har fundet ud af at det slet ikke hjælper at holde mig i ro - det bliver det faktisk bare værre af, så jeg spiller golf for fuld skrue og de dage jeg ikke er på golfbanen går jeg ture. Ud og røre mig, det skal jeg bare.

Nu er der golf på TV og jeg vil se hvordan Lukas Bjerregaard her fra Frederikshavn klarer sig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...