fredag den 31. januar 2014

Nyt og gammelt strikketøj...

Endelig er jeg kommet igang med at strikke igen. Det har været en lang pause, mest på grund at mit byggeri, men også fordi der har været så meget andet - men nu er lysten kommet tilbage, og det er dejligt.

Jeg har for længe siden startet på en Lene Samsø model Fiona. Det er til min datter. Den har hun ventet længe på, men nu skal den bare være færdig, og jeg mangler da heller ikke så meget. Det er tykt garn og tykke pinde, så den skal nok snart blive færdig.

Jeg har så samtidig strikket på en herretrøje, som jeg har fået færdig i dag. Det er egentlig en forsinket julegave, så det er vist på tide, at den bliver afleveret...

Jeg er meget tilfreds med resultatet, og håber at vedkommende bliver glad for den...

Fionas frakke
  
Nu skal den bare vaskes

Merino uld, noget dejligt garn

Enkelt og tidløst mønster



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...