søndag den 19. januar 2014

God dag 2014

Nu må tiden være inde til at fortsætte med min blog, jeg har simpelthen ikke haft tid eller overskud til at skrive, men på en eller anden måde har jeg også savnet det - meget.

Det er nok byggeriet at min udestue, som tog alt min tid og mine kræfter - nu er den færdig, og den har været det hele værd. 

Jeg glæder mig ubeskriveligt til foråret og sommeren, så skal der nydes. Det gør jeg såmænd allerede. Jeg har en lille varmeovn derude, og når jeg får lyst, er blot at trykke på knappen, og så er der varme i løbet af ingen tid.

Juleaften var vi derude, hele aftenen, efter vi havde spist inde i stuen. Juletræet stod derude, så  det var ligesom der det skulle foregå, det var dejligt.....en succes.

Der er sket en helt masse siden sidst, men det må komme lidt hen ad vejen. Nu skal jeg lige igang igen, og mærke lysten til at skrive og lave billeder, og så lige se om jeg kan huske hvordan man gør.....

Vi ses.....lige om lidt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...