søndag den 26. januar 2014

Søndag 26. januar 2014

Store håndholddag - lige bortset fra, at jeg har valgt, ikke at se Danmark bliver slagtet af Frankrig.

Hvad er det lige der sker for vores gæve gutter, ja, det er ikke til at vide.....Nok om det.

Her hos mig har det været en rigtig stille og dejlig weekend. Fredag og lørdag, så jeg ikke et menneske, talte dog med min datter i telefonen, hun var bare så glad, så det var jeg også. Sådan er vi mødre jo, når det går vores børn godt, er vi glade.

I dag gik jeg på besøg hos mine søde venner, Inga og Arne, lige et par huse fra hvor jeg bor, fik en kop formiddagskaffe og en snak om løst og fast. Inga og jeg blev enige om, at vi trængte til at komme ud og røre os. Så det blev til en tur ned til Lidl, efter et par gode tilbud. Vi kom dog til at købe lidt for meget, til vi synes, vi orkede at slæbe det hjem til fods, så Arne blev tilkaldt, for at transportere vores indkøb hjem. Vi tog turen tilbage til fods. Det var koldt, men rigtig dejligt, og vi var klædt på til strabadserne.

Vi har stadig masser af sne heroppe i Vestbyen, og det ser ikke ud til at det forsvinder, sådan lige med det samme. Fuglene er begyndt at spise de Havtorn, som jeg har pyntet mine krukker med. Jeg har en solsort som er her hele tiden, det er så hyggeligt, at se hvordan den spiser og holder pauser. Håber den belønner mig med morgensang til foråret. Den får også lige lidt solsikkefrø til afveksling, det er noget den kan li.

Solsorten på havebordet.

Havtorn er åbenbart noget den kan li....

En herlig udsigt fra mit køkkenvindue...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...