tirsdag den 28. januar 2014

Tirsdag 28. januar 2014

Puha, det har været en anstrengende dag. Min søster og jeg var på Hjørring Sygehus sammen med vores mor. Vi skulle have svar på nogle prøver, som mor fik taget sidste uge. De var ikke opløftende, men så tar´vi den derfra. Det skal nok gå det hele....

Hjemme igen, rigtig sulten, det var 6 timer siden jeg fik morgenmad, så det blev lige til et par stykke mad. Sidst på eftermiddagen besøgte jeg min familie. Det var ved at være en uge siden, jeg sidst havde set børnebørnene. Jeg blev og spiste aftensmad, og det var bare så dejligt at være sammen.

Det var mørkt da jeg igen var hjemme. Der blev lige skovlet lidt sne ved fordøren. Hold da helt op hvor jeg glæder mig til foråret. Inden sneen kom havde jeg de smukkeste juleroser, og auriklerne fra min mors have var allerede i blomst. Det kommer altsammen, hvis man venter længe nok. Det er jo kun slutningen af januar og vinteren er næsten lige begyndt. Tålmodighed må man have, det er ikke min stærke side. Jeg glæder mig virkelig til foråret i år, men indtil videre må jeg nøjes med de indendørs planter.

En af mine gamle orkideer er på vej med blomster, herligt.

Et par små nye orkideer pynter i køkkenkarnappen..

Sukulenter er taknemmelige planter på denne årstid...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...