søndag den 26. januar 2014

Udestuen

Min lange pause herinde på bloggen, har egentlig været på grund af byggeriet af min udestue, plus andre store omvæltninger i min familie. Min gamle mor på 95 år, faldt jo og brækkede hoften, det førte en hel masse med sig. Flytning til plejebolig og salg og tømning af huset i Helenegade. Det var et kæmpe arbejde, men nu er det atter hverdag, og min udestue har været færdig, siden begyndelsen af december.

Selv om det ikke lige er sæson for udestue, så bliver den benyttet. Jeg har en lille varmeovn som jeg tænder, når jeg har lyst til sig være i udestuen. Det er så vidunderligt at sidde derude og strikke, læse eller tage en lille lur på sofaen.

Juleaften blev den også benyttet, juletræet stod derude. Det var perfekt........jo, den er allerede en succes. Nu kan foråret bare komme, men selvfølgelig har vi lige en vinter som vi skal have overstået.

Juletræet
Udestuen inden vinteren kom
Min mors gamle kommode er kommet frem i lyset..
Et lille kik til min dejlige gårdhave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...