søndag den 2. februar 2014

En dejlig weekend...

Det har bare været en rigtig dejlig weekend.

Mette kom med toget lørdag middag, hendes bil skulle ikke ud og køre i det dårlige føre, så det er heldigt, at hun bor lige ved siden af stationen, og kan tage toget herop.

Vi lavede aftensmad til hele familien, og det var bare så hyggeligt. Det var noget med hvidløgssuppe og jomfruhummerhaler i hvidløgssmør. Vi fik et ordentlig skud hvidløg, både Mette og Jesper var forkølede, så der skulle lidt stærke sager til, men det er heldigvis noget vi alle kan li.

Der blev virkelig "smovset" igennem, og det hele skyllet ned med kølig hvidvin.

Familien omkring bordet.

Hummerhaler i massevis, uhmmmm...
I dag spiste Mette og jeg morgenmad hos mormor på plejehjemmet. Vi havde rundstykker og ost med, og det var hyggeligt. Senere kørte jeg Mette til Aalborg. Jeg fik en lille rundvisning i Musikkens Hus, hvor hun er i praktik. Det er et meget spændende hus, og jeg glæder mig til åbningen.

En lidt spøjs bygning set udefra..

Til gengæld imponerende flot inde.....



Der blev også tid til lidt shopping. Der var stadig udsalg i Salling og jeg blev lidt fristet. Det blev til et par støvletter og en lækker parfume.

Lidt forkælelse til mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...