lørdag den 8. februar 2014

Lørdag med lidt sol

Det var en dejlig start på lørdagen, solen viste sig, selv om det var kort. Det gir` så meget energi når solen dukker frem fra tunge, grå kedelige skyer.

Jeg skyndte mig at få vasket noget sengelinned, det er det som er svært at få tørt på denne årstid. nu hænger det og blafrer i vinden, men solen er forlængst væk igen. Nu håber jeg bare at det når at blive tørt.

Vores fælles tørreplads...


Der er jo ingen som bliver overrasket hvis der kommer mere regn, det gør der, uden tvivl.

Fuglene hygger sig i min gårdhave. Jeg har fået et fuglefoderhus, dvs fået er så meget sagt, jeg har selv købt det og samlet det. Lidt af et projekt, men nu står det der, og de små fugle er glade for det, tror jeg. Jeg selv er meget glad for det, jeg nyder at sidde ved køkkenvinduet og se dem boltre sig.



Mit fuglefoderhus...

Mit juletræ er blevet pyntet med mejsekugler, stor succes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...