fredag den 25. maj 2012

Pinsetur

Pinsen nærmer sig og sikke et vejr.

Går og gør klar til at tage til Grønhøj sammen med familien. Campinglivet venter forude. Det skal nok blive dejligt.

I dag tar' vi derop hele banden - søn og svigerdatter kører tilbage til Frederikshavn i aften, i morgen skal de til stort bryllup. Så Anton og jeg skal bliver i Grønhøj de næste par dage, forhåbentlig sammen med Mette og Torben.

Gad vide om vandet er til at bade i - jeg tænker på hvor "varmt" det mon er blevet, det er desværre nok ikke meget på nuværende tidspunkt - men det må komme an på en prøve.

God Pinse til alle og på gensyn!

Grønhøj Strand

Dejlig sand


Mit dejlige sommersted



2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder. Håber I havde nogle gode dage deroppe. Jeg kan se, du er kommet hjem igen. Glæder mig til at høre, om du var i vandet:-)
    K.h. Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg kom hjem i går aftes sent - lidt tidligere en forventet, men de unge trængte til at komme hjem i seng og en hviledag hjemme i dag og da jeg endnu ingen bil har måtte jeg tage med, ellers var jeg blevet længere. Og ja, jeg var i vandet - det var koldt men meget frisk. Mette, Jesper og Anton var også i vandet. Vi havde nogle hyggelige dage deroppe. Glæder mig allerede til næste gang. kh A.

      Slet

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...