mandag den 21. maj 2012

Endelig - den første sommerdag

Så kom den - den første sommerdag - lige over 25 grader - herligt.

Har nydt dagen med en dejlig cykeltur ved vandet - senere var der eftermiddagshygge i min mors have sammen med svigerdatter og barnebarn.

Herligt at sidde i haven omgivet af smukke blomster og dejlige forsommer-dufte. Vi håber vejret holder over Pinsen - har nemlig planer om at tilbringe den i campingvognen ved Grønhøj Strand


Smukke Kermindesøstre

Rododendrum i mors have


Mors have med Ruta og Jespers hus i baggrunden


Det er fantastisk at bo på 4. sal og have sådan et smukt træ udenfor vinduet......



Kastanietræet

Og alligevel have min flotte udsigt i behold.


Udsigten fra min lejlighed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...