søndag den 20. maj 2012

Stille søndag

Mon det er i dag sommeren kommer - vejrudsigten lover godt - men når jeg ser ud af vinduet heroppe fra 4.sal - ser det ikke helt så sommerligt ud som lovet - men sådan er det jo med vejret - det skifter hele tiden og jeg er glad for det ikke er mig, som skal stå offenligt og love godt vejr, og så bliver det bare noget helt andet.

I dag skal jeg på havearbejde hos min mor. Haven trænger til en kærlig hånd, og den har jeg. Jeg er optimist, så jeg medbringer shorts, soltop og solcreme - så er jeg helgarderet.

Der er også noget med en kongelig barnedåb i dag, måske man skulle kaste et blik på TVét til den tid.

Først vil jeg starte min dag - indtage lidt morgenmad og så afsted, arbejdet kalder, så helt stille bliver søndagen nok ikke alligevel - men lige nu er den meget stille.

God søndag til jer alle derude.

Kom lige til at plukke lidt syrener i går på vej hjem

Smukke er de, selvom de ikke holder så længe


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...