Så er der igen gang i strikkeriet. Jeg blev helt forelsket i sweater no. 11 da jeg så den på Instagram og var nødt til straks at købe opskriften. Nu er jeg i fuld gang med at strikke og er sikker på den bliver god. Garnet er fra lager - jeg har for længe siden købt det hos Garnudsalg i Gug og havde egentlig strikket en trøje i patent af garnet, men den var ikke god, så den blev hurtig trevlet op og så har garnet stået inde i skabet og været sådan lidt til overs. Men nu er det snart forvandlet til en herlig vintervams. Jeg strikker denne gang i dobbelt garn og det var nok fejlen med den patentstrikkede. Den var for løs. Det bliver en rigtig december-trøje, farvetner ihverfald helt rigtig.


Ingen kommentarer:
Send en kommentar