tirsdag den 21. april 2020

Tirsdag den 21.april 2020

Sikke et dejligt vejr vi har haft og tilsyneladende fortsætter det. Jeg har virkelig haft travlt udendørs. Der er luget, klippet kanter, renset op mellem fliserne og det hele spiller bare. Det er ed stor tilfredshed at jeg har indtaget min morgenmad på min for terrasse i fuld sol og læ. Det er virkelig en fornøjelse.

Naboerne kom lige og vi fik en snak over hækken - det er så hyggeligt i disse forbandede tider med afstand og isolation.

I dag står den på vinduespudsning ude og inde - det trænger voldsomt, men det er så også det sidste som mangler. Der er iøvrigt og ryddet op i udhuset og i går blev der kørt affald på genbrugspladsen og tomme flasker blev solgt. Jo jo - det ser skam fint ud her hos mig.

I morgen står den på golf - det samme gøre det torsdag og fredag, det bliver bare så godt og så i dette flotte vejr - hvad mere kan man ønske sig.

Aftenhimlen i går var helt fantastisk, set fra min gårdhave, men det var hundekoldt.

Udsigten fra min gårdhave kl, 21.00 den 20.4.2020

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...