mandag den 13. april 2020

Påske

Det var så den påske, næsten.

Det har været nogle dejlige dage. Golf og familie. Så kan det ikke blive bedre.

Børnene og børnebørnene, vi er 7 i alt - var her lørdag til den traditionelle lammekølle og flødekartofler og det var rigtig hyggeligt.

Ungerne var ude og finde påskeæg - som vi plejer og vi havde en rigtig hyggelig familiedag - her i denne skrækkelige tid som vi alle ønsker snart skal forsvinde, så vi kan få vores hverdag og liv tilbage.

Dækket op og næsten klar til gæster.


I går var jeg på golfbanen med min veninde Anna, vi havde en rigtig dejlig runde - vi gentager det igen på næste lørdag. Onsdag går jeg en runde med Frank, han tror han skal have revanche fra i torsdags, men det vil tiden vise.

Det er simpelthen så dejligt igen at kunne komme på golfbanen, selv om det er med restrektioner. Vi må kun går to sammen, og hullerne er dækket og flaget må ikke røres, men det er hyggeligt alligevel. 

Hul 13
Et rigtig godt drive på hul 13, det blev en birdie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...