onsdag den 8. april 2020

Onsdag den 8. april 2020

I går passede jeg børnebørnene. Deres mor var på arbejde, den ene dag om ugen hun har nødvagt hos den kommunale tandpleje i Aalborg.

Vi lavede lektier - først Ester og så Anton. Det var hyggeligt. Jeg havde mit strikketøj med, men det var mest Nisse (katten) som havde fornøjelse af det. Han blev forelsket i min strikkekurv og der hyggede han sig.

Trods 12 grader udenfor, var det hamrende koldt, det var blæsten som gjorde en forskel, så det var ikke meget vi var ude.

Der bliver bygget om hos dem i denne tid. Forgang, trappe og køkken bliver fornyet. Et kæmpe arbejde, specielt når det  hele forgår i fritiden. Dog lysner det lidt, køkkenet er snart færdig og det bliver bare så flot. Nu er det lige snart påskeferie, så kan det hele sikkert blive færdig, måske lige bortset fra trappen til 1. sal, den er endnu ikke bestilt.

Kat i kurv

Mere kat i kurv

Det nye køkken

Tilføj billedtekst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...