søndag den 1. oktober 2017

Efterårssøndag

Så  er der igen gået et godt stykke tid uden aktivitet her på blokken....

Jeg har været nedlagt at ondt i halsen og en kæmpe forkølelse som jeg har haft svært ved at få bugt med. Nu går det mod lysere tider - ihvertilfælde med hensyn til forkølelsen.

Jeg passede et sygt barnebarn og det er nok det som har gjort mig selv syg - sådan er det ofte.

En dejlig søndag her i mit dejlige lille rækkehus - jeg nyder ingen aftaler at have - bare lave lige nøjagtig det som jeg selv synes er sjovt og dejligt - og ikke mindst i mit eget tempo.

Det er efterår udenfor, min flotte benved har fået sit røde løv og frøkapslerne er så smukke, det er også derfor man har det træ, for hele sommeren igennem er det ikke noget særligt. Jeg elsker det træ, det er så specielt og der er ikke andre her i nabolaget som har et magen til.





Det er på denne årstid det er lykken at have en udestue. Her er lunt og rart og masser af lys sådan en grå og regnfuld dag. Jeg elsker at sidde med mit strikketøj og lytte til radioen - eller læse en spændende bog. Drikke noget kaffe eller have en kande te indenfor rækkevidde - det er bare så dejligt.



En "oppefra trøje" til mig selv er på pindende i øjeblikket


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...